Probleem bij het maken van enkele decals.

heb je Interessante tips of hints ? Hou ze dan niet langer voor jezelf maar pen ze hier neer.

Plaats reactie
vinnie
chief "on the roader"
chief
Berichten: 134
Lid geworden op: 21-05-2008 21:57

Probleem bij het maken van enkele decals.

Bericht door vinnie » 20-03-2009 19:53

Hallo iedereen ik zit met een ferm probleem, daar ik bezig ben met enkele decals die begonnen te kraken op mijn model besloot ik die zelf opnieuw te gaan maken en zelf af te drukken. Nu komt het ik heb talloze instellingen van mijn printer geprobeerd bij het afdrukken maar kwam telkens met een slechte afdruk te staan zie foto.


[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2bwnq0][img]http://www.postimage.org/Pq2bwnq0.jpg[/img][/url]

Weet er iemand hier hoe ik mijn problemen van de baan kan krijgen zodat ik tot een mooi resultaat kan komen?
Alle hulp is welkom.
Grts Vinnie.
I know nothing........

I'am from barcelona.

JASADE
regular "on the roader"
regular
Berichten: 36
Lid geworden op: 21-05-2008 20:51

Bericht door JASADE » 20-03-2009 20:33

Innige deelneming :cry:

Ik wil wel helpen maar kan het ook niet :roll:
ik doe het in het klein

kleinen
chief "on the roader"
chief
Berichten: 167
Lid geworden op: 15-06-2008 14:29

Bericht door kleinen » 21-03-2009 12:43

hey vinnie ik heb het anders gedaan wanneer ik decals maakte ik drukte het origineel gewoon af op een gewoon blad wanneer ik nadien naar de drukker ben gegaan om het daar te laten afdrukken op het decalvel die mannen weten wat ze daarmee moeten doen en de tweede optie zou zijn nl. dat je het eens vraagt aan de flame of hij u kan helpen
grts

flame
regular "on the roader"
regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 29-12-2008 09:08

Bericht door flame » 21-03-2009 22:58

Ik heb het al een tijdje gevolgd,maar ik ken dat probleem niet maar ik zou anders wel helpen maar ik weet zelf niet hoe

Gast

Bericht door Gast » 22-03-2009 09:16

hey vinnie

heb het ook al meegemaakt maar dat lag aan mijn printkoppen check die effe ge weet maar nooit voor de rest heb ik nog geen problemen gehad heb ook mijn printer moeten instellen .

greets,John

silvergun
master "on the roader"
master
Berichten: 48
Lid geworden op: 11-08-2008 17:45

Bericht door silvergun » 24-03-2009 19:54

hey Vinnie , ligt het niet aan het soort decalpapier ? je hebt laserdecalpapier en inktjet decalpapier. Als je printer met inktpatronen werkt moet je inktjet decalpapier nemen. Ik heb mijn laatste decals gemaakt en die zijn gelukt. Ik heb dan kunnen kiezen bij mijn instellingen voor het afdrukken welk papiersoort ik moest instellen , en het beste voor mij papiersoortinstelling : inkt jet Hagaki. Mischien lukt het zo. greetz

Terug naar “Tips & Hints”