japanse tutorial echt tof

Heb je op één of andere website iets moois of Interessants gespot , laat het dan hier weten.

Plaats reactie
kleinen
chief "on the roader"
chief
Berichten: 167
Lid geworden op: 15-06-2008 14:29

japanse tutorial echt tof

Bericht door kleinen » 11-08-2008 18:56

ik heb iets interessant gevonden denk ik namelijk op you tube moet je zoeken fujimi ford gt40 mkII tutorial 1/6 s2 ep02 daar zie je japanse modelbouwers hun uitleg doen voor zover je het verstaat :roll: nee daar zie je stap voor stap hoe zij hun modellen bouwen en vooral spuiten en decals leggen er zijn z on zes episodes en er staan er nog andere op ook ik heb alles volledig gezien en ik moet zeggen je leert zeker nog iets bij echt tof :D

vinnie
chief "on the roader"
chief
Berichten: 134
Lid geworden op: 21-05-2008 21:57

Re: japanse tutorial echt tof

Bericht door vinnie » 11-08-2008 23:36

[quote="kleinen"]ik heb iets interessant gevonden denk ik namelijk op you tube moet je zoeken fujimi ford gt40 mkII tutorial 1/6 s2 ep02 daar zie je japanse modelbouwers hun uitleg doen voor zover je het verstaat :roll: nee daar zie je stap voor stap hoe zij hun modellen bouwen en vooral spuiten en decals leggen er zijn z on zes episodes en er staan er nog andere op ook ik heb alles volledig gezien en ik moet zeggen je leert zeker nog iets bij echt tof :D[/quote]
Al goed en wel maar waar kunnen wij dit vinden, plaats anders eens een link :idea: zodat het voor ons makkelijker is om het eens te gaan bekijken. :wink:
I know nothing........

I'am from barcelona.

kleinen
chief "on the roader"
chief
Berichten: 167
Lid geworden op: 15-06-2008 14:29

Bericht door kleinen » 12-08-2008 17:49

gewoon op google you tube intikken en dan in het vakje zoeken het ding daar intikken en dan ga je dat zien maar een link te maken weet ik niet goed hoe men dat doet

Terug naar “Gespot op het net”