foam voor gecapitioneerd leer

plaats hier je zoekertje (items enkel met betrekking tot modelbouw)
Plaats reactie
modeltrucker18
starting "on the roader"
starting
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-11-2010 20:32

foam voor gecapitioneerd leer

Bericht door modeltrucker18 » 07-11-2010 20:45

wie kan mijn helpen aan foam,dat wordt verkocht in jabeke op de modelshow on the road.
het wordt verkocht door h.a models uit denemarken maar kan geen contact krijgen met betreffende firma.
heb wel e mail adres maar dat klopt niet.
wie heeft het voor mij te koop.
hoor graag even iets.
nog een vraag
op de show in jabeke 2010 stond een scania torpedeo van s verbeek.
heb deze op foto's gezien internet.
zou graag met de bouwer ijn contact komen
gr fred
mijn naam is fred hartsuiker,49 jaar en kom uit purmerend.
bouw trucks in opdracht schaal 1:24
intresse mail ff

ginoeaston2000
Site Admin
Site Admin
Berichten: 211
Lid geworden op: 20-05-2008 17:38

Bericht door ginoeaston2000 » 08-11-2010 18:11

Hallo Fred,

Ik heb je vraag doorgespeeld aan de vrachtwagenbouwers in onze club, ik denk dat er wel iemand zal kunnen antwoorden op je vragen

mvg

Gino :wink:

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2010 20:59

die foam zal ik meschien dus donderdag heben maar over dat model van verbeek kan ik u jammer genoeg nie helpen wat wel het geval was is dat toon verbeek zelf te gast was in jabeke en ik ben er vrij wel zeker van dat hij volgend jaar terug komt want zijn intrese was zeker aan gewakkerd en de bouwer van dat model komt ieder jaar en wist je dat er nog schaalmodelen van die firma bestaan ik zal bij gino eens vragen om die fotos op de site te plaatsen groetjes duke alee maart is ook zo lang nie meer wachten eeeeeeeee

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

foam

Bericht door duke » 27-12-2010 22:54

goeien avond modelbouwer18 de kosten weet ik natuulijk nog niet want pas donderdag zal ik die persoon ontmoeten maar donderdag neem ik wel eens kontact op via het forum en dan spreeken we wel verder af ik heb nog 1 vraag is dat voor een gans interieur ? en wist je dat er 5 tot 7 verschillende leder looks bestaan in die faom groetjes duke roll

Terug naar “Gezocht”