daf 3600 space cab

toon hier je modellen en bouwverslagen in de categorie Vrachtwagens Europa
duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 26-12-2012 21:36

ik natuurlijk :lol:

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 26-12-2012 21:51

als je vanavond over een halfuurtje online komt zullen er foto's zijn
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer


duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2012 09:52

ja man goe bezig ik ben echt blij dat je zo een inspieraatie meebrengt wand daar zou ik in de verste verte nog niet aan gedacht hebben van die binnenkant zo te deitaieren echt tof ik zou juist 1 ding willen een beetje geduld bij het maken van uw foto,s geef je toestel de tijd om scherp te stellen voor je afdrukt dan is het echt de maxx I WANT MORE :lol: :lol:

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2012 09:57

AAN UW FOTO?S LEER IK OOK VEEL BIJ je doet me verlangen om nog een DAF te bouwen doe zo voort :wink:
[url=http://postimage.org/image/kllun0f01/][img]http://s8.postimage.org/kllun0f01/model ... es_049.jpg[/img][/url]

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 27-12-2012 13:06

[quote="duke"]ja man goe bezig ik ben echt blij dat je zo een inspieraatie meebrengt wand daar zou ik in de verste verte nog niet aan gedacht hebben van die binnenkant zo te deitaieren echt tof ik zou juist 1 ding willen een beetje geduld bij het maken van uw foto,s geef je toestel de tijd om scherp te stellen voor je afdrukt dan is het echt de maxx I WANT MORE :lol: :lol:[/quote]
tja dat is nu net het probleem, ik heb geen fototoestel, de foto's zijn met de gsm genomen sry daarvoor, maar 6 januari kan je hem live zien ;)
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 27-12-2012 13:13

[quote="duke"]AAN UW FOTO?S LEER IK OOK VEEL BIJ je doet me verlangen om nog een DAF te bouwen doe zo voort :wink:
[url=http://postimage.org/image/kllun0f01/][img]http://s8.postimage.org/kllun0f01/model ... es_049.jpg[/img][/url][/quote]
dank u, dank u en tja ik zou zeggen eerst scania's afwerken en dan opnieuw een dafje maken :wink:
enne pls mensen kleurvoorstellen, zelfs als de kleur roze voor bepaalde onderdelen wordt voorgesteld, dan wordt het ook in overweging genomen.
Ik heb geen enkel idee voor de kleur, En ga proberen hetvolgende te bestellen 8)
http://www.modelmakershop.com/modelmake ... 1c2mrgakg1
Tja ik wil proberen dat er in maart een dafje staat waarbij de mensen gaan twijfelen of hij wel door een junior gemaakt is :wink: .
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2012 20:14

je kan dit bestellen maar mocht ik in uw plaats zijn zou ik wachten tot in jabbeke en ze daar dierect in mijn handen hebben dan gaan ze niet verloren via de post en ben je je centen niet kwijt,ik zou iets traager bouwen en hem na jabbeke af werken,zien der wel zeer goede stukken uit hoor :wink:

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2012 20:17

dan betaal je de port kosten ook niet die oostenrijker is er toch al van vrijdagavond en door dat je in de club bent heb je nog afslag :wink: ZEKER WETEN

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 27-12-2012 20:51

[quote="duke"]je kan dit bestellen maar mocht ik in uw plaats zijn zou ik wachten tot in jabbeke en ze daar dierect in mijn handen hebben dan gaan ze niet verloren via de post en ben je je centen niet kwijt,ik zou iets traager bouwen en hem na jabbeke af werken,zien der wel zeer goede stukken uit hoor :wink:[/quote]
hmmm dat is inderdaad een idee, maar via paypal krijg je je geld terug als je het niet ontvangt ;) plus als ie het niet mee heeft naar jabbeke, dan sta ik daar wel mooi te kijken :roll: .
En moest ik het de vrijdagavond hebben, tegen wanneer ten laatste kunnen modellen worden ingeschreven voor de wedstrijd?
Misschien dat ik dan een ander model maak, heb hier nog een truck staan die out of the box wordt gemaakt.
grtz
p.s. kom je 6 januari en neem je je daf mee? wil hem wel eens zien :)
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer