Ciney 2008

weet je soms van één of andere beurs , of heb je fotos of beursverslagen ,laat ze dan hier zien.
Plaats reactie
ginoeaston2000
Site Admin
Site Admin
Berichten: 211
Lid geworden op: 20-05-2008 17:38

Ciney 2008

Bericht door ginoeaston2000 » 27-05-2008 10:58

Hallo,

Dit weekend is onze club te gast op de modelbouwbeurs in Ciney en dit in de expo hallen van Ciney,dit is eveneens een beurs enkel voor burgervoertuigen.Indien er iemand foto's of een verslag heeft over deze beurs gelieve die dan hier te posten ofwel ze door te sturen naar mijn adres , dan kan ik die in de volgende roadrunner zetten. :wink:

Greetz Gino

vinnie
chief "on the roader"
chief
Berichten: 134
Lid geworden op: 21-05-2008 21:57

Bericht door vinnie » 03-06-2008 17:03

Al iemand foto's gezien van de beurs,heb enkel gehoord op zaterdag dat het een grote beurs is maar weinig bezoekers.
I know nothing........

I'am from barcelona.

ginoeaston2000
Site Admin
Site Admin
Berichten: 211
Lid geworden op: 20-05-2008 17:38

Bericht door ginoeaston2000 » 03-06-2008 18:01

Hallo Vincent,

heb van Peter vernomen dat het een flop was, er is op mautomobile forum een artikel verschenen , waarop de beurs afgebroken werd en er gevraagd werd niet te gaan exposeren :shock: , waardoor er veel clubs hadden afgezegd. een catastrofe voor de inrichting :cry:

in de volgende roadrunner meer uitleg.

Gino

vinnie
chief "on the roader"
chief
Berichten: 134
Lid geworden op: 21-05-2008 21:57

Bericht door vinnie » 03-06-2008 18:25

[quote="ginoeaston2000"]Hallo Vincent,

heb van Peter vernomen dat het een flop was, er is op mautomobile forum een artikel verschenen , waarop de beurs afgebroken werd en er gevraagd werd niet te gaan exposeren :shock: , waardoor er veel clubs hadden afgezegd. een catastrofe voor de inrichting :cry:

in de volgende roadrunner meer uitleg.

Gino[/quote]
Amaai :shock: ja moet wel niet leuk zijn voor de organisatie :(
Bye the way thx mate.
I know nothing........

I'am from barcelona.

silvergun
master "on the roader"
master
Berichten: 48
Lid geworden op: 11-08-2008 17:45

Bericht door silvergun » 12-11-2008 23:38

Ik ben op de beurs zaterdag en zondag gaan staan met een paar leden van de club. T'was meer een algemene beurs met ver uiteenlopende hobby's. Het ging van modelbouw tot radiogestuurde helicoptertjes en boten. Ook vloog er een heuse radiogestuurde zeppelin rond die vlug op ons zenuwen werkte telkens als hij boven onze stand vloog. Je weet maar nooit met zo'n gevaarte. Ook waren er heel veel modeltreintjes te zien met hun uitgewerkte landschappen. Iets wat er zeker niet in paste waren zelfgemaakte barbypoppenhuizen, gelukkig hadden ze die op de kleine bovenverdieping gedeponneerd. Ik denk dat er alles bijeen 3 standen waren met modelbouwauto's en trucks. Onze stand had veel bijval met de mooie modelletjes en zeker met de trucks van Redgy . Alleen jammer dat de kinderen soms niet van de modellen konden blijven. Zo was er van Guy's auto een deur afgebroken en van Herman een klaxon van zijn truck afgebroken en had mijn turtle ook een duw gekregen zodat hij van zijn wrak afgevallen was. Verder was ook het militaire aanwezig . Over het warme eten kan ik niet veel goeds zeggen. 2 bollen in tomatensaus en 5 kroketten voor 15 euro. te veel dus. Zaterdag was er inderdaad niet veel volk, maar zondag was het volle bak. Hoe het maandag en dinsdag geweest was weet ik niet, maar Redgy,Ronny en Kristof (sorry, als ik iemand vergeten ben.) die zijn tot dinsdag gebleven. Kortom een mooie beurs voor de bezoeker maar niet echt voor de modelbouwer alhoewel ik mij er wel rotgeamuseerd heb en zeker s'avonds bij Chez Ali. Lang leve de Irisch coffee , french coffee en koffie Obama hihihi. Groetjes :P

eddy
chief "on the roader"
chief
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-08-2008 21:06

Bericht door eddy » 15-11-2008 11:03

Hey Rikkie,

Ik ben maandag op de beurs van Ciney geweest er was niet al teveel volk maar voor ons was er niet al teveel te zien maar in het algemeen wel een mooie beurs, maar wat er ook wat tegen viel was de inkomprijs 10 euro dat was zeker wel wat overdreven en zeker voor het weinige dat er stond van de modelbouw waar wioj ons mee bezig houden

Groetjes EDDY : :D :

ginoeaston2000
Site Admin
Site Admin
Berichten: 211
Lid geworden op: 20-05-2008 17:38

Bericht door ginoeaston2000 » 20-11-2008 15:14

Hallo iedereen,
is er iemand die foto's heeft genomen op deze beurs ? :?

zou het mogelijk zijn die anders door te sturen naar mijn e-mailadres.
dan kan ik die gebruiken voor de volgende roadrunner

ginoeaston@skynet.be.


:wink:

Terug naar “Beurzen”