JABBEKE,

weet je soms van één of andere beurs , of heb je fotos of beursverslagen ,laat ze dan hier zien.
eddy
chief "on the roader"
chief
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-08-2008 21:06

Bericht door eddy » 14-03-2012 21:43

Hey gasten,

Inderdaad het was weer de moeite de beurs in Jabbeke, en eigenlijk ben ik de vrijdagavond tegen mijn zin vertrokken, maar eens je er bent dan verdwijnd dat beest direkt, zodus we hebben het weekend goed door gekomen, en we hebben er met alle clubleden weer een prachtige beurs van gemaakt, onze voorzitter en andere bestuursleden kunnen weer fier op ons zijn, Ook wil ik bij deze nog Dirk Segers bedanken die met zijn blinkende witte scania tot in Jabbeke was gekomen om zijn pracht stuk te laten bewonderen, Dirk bedankt . En al bij al we hebben er weer van kunnen genieten van onze mooie beurs,en ook de weergoden zaten ons ook weer goed mee, bij de meesten is de portomonéé gewoon weer leeg, he Nicky, zelf heb ik niet al teveel uitgegeven ik heb het voor mezelf een beetje beperkt gehouden maar heb toch wel een paar mooie dingen gekocht .

Zodus, aan al de leden en bestuur van ON THE ROAD het was weer de max zoals onze Nicky dat altijd zegt en hopenlijk kunnen we volgend jaar de lijn verder trekken in onze nieuwe lokatie, de nieuwe SPORTHAL van Jabbeke ,


groetjes EDDY

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 16-03-2012 22:02

eddy ik ben het volledig met u eens en bedankt voor de mooie tekst :wink: