Gaydon 2013

weet je soms van één of andere beurs , of heb je fotos of beursverslagen ,laat ze dan hier zien.
Plaats reactie
eddy
chief "on the roader"
chief
Berichten: 66
Lid geworden op: 22-08-2008 21:06

Gaydon 2013

Bericht door eddy » 13-06-2013 20:55

Na wat vertraging van een paar uur hebben we dan toch de overtocht kunnen maken naar de andere kant van het water 's mogens 2 boten gemist , aangekomen in Dover zijn we als een sneltrein naar Gaydon gereden, en we waren maar 20 minuten telaat op de plaats van bestemming waar we moesten zijn. Daar aangekomen onze stand opgesteld met onze modellen, en de nodige blikken in de zaal te werpen, kwamen we toch al wel snel op de conclusie dat het niveau toch wel lager lag dan de vorige jaren.maar al bij al hebben we ons 2 dagen geamuseerd. dag 2 we waren al vroeg in de zaal en het was de tijd om toch wel wat op de gevoelige plaat vast te leggen,en wat gepraat te hebben met onze Deense en tjechische vrienden en anderen die we kenden van onze beurs te Jabbeke kwamen we aan de prijsuitdeling, daar John, Peter en ik zelf enkele modellen hadden ingeschreven maar eigenlijk niet met de volle verwachting dat we in de prijzen zouden vallen zijn we er toch in geslaagd van 2 derde prijzen weg te kapen John met zijn blauwe scania met bie kraan op en die oplegger met die profielen geladen, en ik had de derde prijs met mijn glaswagen en deze was zelfs nog niet helemaal klaar, dan na van alleman afscheid te hebben genomen reden we terug richting Dover om huiswaarts te keren en de boot van 20.15u normaal moesten hebben maar helaas deze hebben we dan ook nog gemist, bij deze aangekomen in Dover en we ons aanmelden aan de incheck gate kregen we te horen dat we een surplus mochten bijbetalen van een 17.5 pondbij deze dit gedaan te hebben mochten we eindelijk aan, boord om de oversteek te maken naar naar het vaste land, zo dat was het even in grote lijne over het weekend in Gaydon de gelukkige aanwezigen waren Peter, Michel, onze 2 Ronny's; Kurt, John en Eddy foto's volgen later

grotjes Eddy

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 23-06-2013 07:38

bootje varen lijkt echt niet simpel voor onze leden gelukkig zijn jullie allemaal heelhuids terug btw tanks op voorhand voor de bootschapen eddy en gefelieciteert aan u en jhon met jullie prijzen,ik denk van volgend jaar van de partij te zijn :lol: en dank voor uw reportage

ginoeaston2000
Site Admin
Site Admin
Berichten: 211
Lid geworden op: 20-05-2008 17:38

Bericht door ginoeaston2000 » 24-06-2013 10:25

Eerst en vooral, proficiat met de over verdiende prijzen. Als ik het zo allemaal lees is het een weekendje geweest om nooit meer te vergeten.

Tot de volgende vergadering
Greetz Gino

Terug naar “Beurzen”