daf 3600 space cab

toon hier je modellen en bouwverslagen in de categorie Vrachtwagens Europa
duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2012 23:14

voor ons is het enkel een club wetstrijd dat wil zeggen dat de exposanten onze modellen zullen jureren en ieder culblid mag 1 model in zetten de exposanten geven hun uitslag aan peter WIJ KUNNEN NIET DEEL NEMEN AAN DE GROTE WETSTRIJD IN DE ZAAL omdat de exposanten zouden kunnen denken dat er door gestoken kaart is,en die spullen die jij zoekt zullen daar zeker zijn wand de gene die ze maakt is daar ook dan zul je ze nog goed koper hebben :wink:

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 27-12-2012 23:22

begin je niet op te jagen ik ken iedere verkooper en ook wanneer je bij wie moet zijn in jabbeke wand koop je te snel zonder rond te kijken ben je veel meer geld kwijt wand somige vragen in de zaal woeker prijzen,dus blijf kalm en bij me maak een lijstje wat je wil hebben en na jabbeke heb je dan fun en super modellen tegen volgend jaar wand de jaren gaan heel vlug ik ben nu 10j in de club en nu gebruik ik mijn beste en mooiste spullen en ik schrik van mijn eigen modellen ze worden als maar beter en beter :wink:

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 28-12-2012 11:57

[quote="duke"]voor ons is het enkel een club wetstrijd dat wil zeggen dat de exposanten onze modellen zullen jureren en ieder culblid mag 1 model in zetten de exposanten geven hun uitslag aan peter WIJ KUNNEN NIET DEEL NEMEN AAN DE GROTE WETSTRIJD IN DE ZAAL omdat de exposanten zouden kunnen denken dat er door gestoken kaart is,en die spullen die jij zoekt zullen daar zeker zijn wand de gene die ze maakt is daar ook dan zul je ze nog goed koper hebben :wink:[/quote]
ja dat wist ik :wink: , maar kan een clublid ook gewoon z'n model er zetten met een bordje work in progres ? Aangezien je me afraadt om hem vlug vlug te maken.
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 28-12-2012 12:03

[quote="duke"]begin je niet op te jagen ik ken iedere verkooper en ook wanneer je bij wie moet zijn in jabbeke wand koop je te snel zonder rond te kijken ben je veel meer geld kwijt wand somige vragen in de zaal woeker prijzen,dus blijf kalm en bij me maak een lijstje wat je wil hebben en na jabbeke heb je dan fun en super modellen tegen volgend jaar wand de jaren gaan heel vlug ik ben nu 10j in de club en nu gebruik ik mijn beste en mooiste spullen en ik schrik van mijn eigen modellen ze worden als maar beter en beter :wink:[/quote]
Dan zal ik alle websites afschuimen en een lijstje maken van wat ik wil.
TJa ik hoop om ooit een toonbare truck te hebben. Dat is mijn doel
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 28-12-2012 22:22

heb vandaag een beetje onderdelen in kleur gedaan,de cb radio is in kleur de display's voor in de cabine, Maar nu met de feestdagen kan ik effe niet meer voortwerken, de volgende update zal ongeveer 5 januari online komen.
grtz
P.s. Ben ik de enige die uitkijkt naar maart of niet?
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 28-12-2012 23:10

die modellen roest niet dus doe op het gemak,maar goed als je niet tevreden bent doeie het op nieuw en durf raad vragen er zullen zeker in maart nog mensen zijn met niet afgewerkte modellen :wink: en wees gerust er zijn er heel veel die naar maart uit kijken,vroeger was ik ook zo gejaagt en dat mag maar achteraf is het weekend floep voorbij,wat telt is de tijd af en toe nemen om te denken ik ga dit zo of zo doen en dan komt het super goed want vlug vlug en achteraf zegen ik moest dit en dat is jammer

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 10-01-2013 15:13

ik ben al heel de week thuis want ik ben ziek :cry: :cry: :cry: :cry:
maar heb daardoor wat verder kunnen werken en heel wat info kunnen op zoeken op internet.
Weet iemand een mooi kleurtje?
want ikzelf weet geen kleur.
grtz
p.s. zou ik in maart op de beurs alclad kunnen kopen?
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 10-01-2013 21:08

JA IN JABBEKE HEBBEN ZE DAT :wink:

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 11-01-2013 18:38

[quote="duke"]JA IN JABBEKE HEBBEN ZE DAT :wink:[/quote]
Nu ik dingen begin op te zoeken denk ik toch dat ik al de vorige jaren niet goed op de beurs heb gekeken :roll: :roll:
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 18-01-2013 22:42

heb effe verdergewerkt en nu denk ik om een rode cabine op een zwart chassis met rode details (brandstoftank,velgen), zou dit mooi zijn?
enne ik begin nu te twijfelen of ik een cb radio plaats of niet, ik zou hem anders onder de kastenwand hangen, dan is ie wel in het zicht en niet in een kast, wordt dit soms ook in het echt gedaan of niet?
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer