141 de eerste foto's

toon hier je modellen en bouwverslagen in de categorie Vrachtwagens Europa
Plaats reactie

duke
chief "on the roader"
chief
Berichten: 662
Lid geworden op: 27-12-2010 18:55

Bericht door duke » 23-01-2013 05:54

je bent weer goed bezig,ziten uw ramen al vast zo ja hoe doe je het dan om te spuiten af deken met masking of zo :?: mooie 20voet ook ik ver onderstel dat dit met een contianer word nog veel succes,en tot volgende update :wink:

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 23-01-2013 19:49

John, kun je me effe wat foto's geven van die container die daar op de achtergrond staat, van welk merk is dit :?:
Ik zoek nog zo'n container, dus zou het handig zijn moest je me laten weten waar je hem gekocht hebt, of is ie scratch?
grtz
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

Gast

Bericht door Gast » 23-01-2013 20:20

[quote="trucklover"]John, kun je me effe wat foto's geven van die container die daar op de achtergrond staat, van welk merk is dit :?:
Ik zoek nog zo'n container, dus zou het handig zijn moest je me laten weten waar je hem gekocht hebt, of is ie scratch?
grtz[/quote]

de container is gewoon ne 40 ft in 2 verdeeld van Italeri zal er int weekend foto's van maken en hier plaatsen maar de 20 ft zal in andere kleuren komen en ook andere benaming

grts John

Gast

Bericht door Gast » 23-01-2013 20:22

[quote="duke"]je bent weer goed bezig,ziten uw ramen al vast zo ja hoe doe je het dan om te spuiten af deken met masking of zo :?: mooie 20voet ook ik ver onderstel dat dit met een contianer word nog veel succes,en tot volgende update :wink:[/quote]

yep ramen zitten er vast in dus maskeren en de binnen wand de originele dus blijft er uit zo passen de deuren veel beter dus er word ne nieuwe binnenwand voor gemaakt

grts John

trucklover
chief "on the roader"
chief
Berichten: 192
Lid geworden op: 29-04-2012 14:12

Bericht door trucklover » 23-01-2013 20:37

[quote="John"][quote="trucklover"]John, kun je me effe wat foto's geven van die container die daar op de achtergrond staat, van welk merk is dit :?:
Ik zoek nog zo'n container, dus zou het handig zijn moest je me laten weten waar je hem gekocht hebt, of is ie scratch?
grtz[/quote]

de container is gewoon ne 40 ft in 2 verdeeld van Italeri zal er int weekend foto's van maken en hier plaatsen maar de 20 ft zal in andere kleuren komen en ook andere benaming

grts John[/quote]
EN kun je die grote containers zo kopen of moet je er een kit met trailer voor kopen?
voor eens en voor altijd een scaniaman ;)
Lopende projecten: :roll:
daf 3600 met dumpertrailer.
volvo fh12.
krupp titan
Ceusters, Scania streamline met trailer

Gast

Bericht door Gast » 23-01-2013 21:13

[quote="trucklover"][quote="John"][quote="trucklover"]John, kun je me effe wat foto's geven van die container die daar op de achtergrond staat, van welk merk is dit :?:
Ik zoek nog zo'n container, dus zou het handig zijn moest je me laten weten waar je hem gekocht hebt, of is ie scratch?
grtz[/quote]

de container is gewoon ne 40 ft in 2 verdeeld van Italeri zal er int weekend foto's van maken en hier plaatsen maar de 20 ft zal in andere kleuren komen en ook andere benaming

grts John[/quote]
EN kun je die grote containers zo kopen of moet je er een kit met trailer voor kopen?[/quote]

gemaakt van deze kit
[url=http://postimage.org/image/yrnoq1stj/][img]http://s7.postimage.org/yrnoq1stj/Conta ... 7_24th.jpg[/img][/url]

Terug naar “Vrachtwagens Europa”